1- Ankesat mund te paraqiten:
Pajtimtaret kane te drejte te ankohen apo te kerkojne sqarime tek ONE qe ofron sherbime te komunikimeve elektronike per kushtet kontraktore dhe/ose permbushjen e ketyre kushteve nga ONE, perfshire faturen dhe cilesine e sherbimit te ofruar. Kerkesat per mbyllje kontrate do te depozitohen nepermjet nenshkrimit te Formularit te Terminimit te Kontrates, i aplikuar nga ONE Albania ne pikat e tij te shitjes
2- Ankesat me shkrim e pajtimtarit duhet t'i paraqiten ONE Albania:
3- ONE Albania i dorezon pajtimtarit pergjigjen me shkrim, jo me vone se 15 dite pas marrjes se ankeses me shkrim nga pajtimtari
4- Nese pajtimtari, nuk eshte dakord me pergjigjen me shkrim te ONE Albania, pajtimtari mund te filloje nje procedure per zgjidhjen e mosmarreveshjes ne AKEP, sipas nenit 120/1 te ligjit 9918/2008, ose mund ta paraqese rastin para gjykates kompetente, sipas parashikimeve/dispozitave te Kodit te Procedures Civile.