Trajtimi i Ankesave

1- Ankesat mund te paraqiten:

  • nepermjet numrave 139, 144, 142 per te gjitha llojet e ankesave
  • nepermjet sporteleve te One Albania SHA ku merret deklarim shkresor per ankesen
  • ONE Chat, ne faqen zyrtare te ONE si dhe whatsapp ne numrin +355672000123/+355688000142
  • nepermjet postes drejtuar ne adresen zyrtare te One Albania SHA, per te gjitha llojet e ankesave
  • me email ne adresen ankesa@one.al ; kujdesi@one.al
  • nepermejt faqes se internetit https://www.one.al/contact_us/  per dergimin e ankesave nga pajtimtaret

Pajtimtaret kane te drejte te ankohen apo te kerkojne sqarime tek ONE qe ofron sherbime te komunikimeve elektronike per kushtet kontraktore dhe/ose permbushjen e ketyre kushteve nga ONE, perfshire faturen dhe cilesine e sherbimit te ofruar. Kerkesat per mbyllje kontrate do te depozitohen nepermjet nenshkrimit te Formularit te Terminimit te Kontrates, i aplikuar nga ONE Albania ne pikat e tij te shitjes

2- Ankesat me shkrim e pajtimtarit duhet t'i paraqiten ONE Albania:

  • brenda 15 diteve nga marrja e fatures per sherbimin e ofruar, nese ankesa i referohet shumes se faturuar per sherbimin e ofruar per pajtimtaret me paspagim dhe hibrid; ose
  • brenda 15 diteve nga ofrimi i sherbimit, nese ankesa i referohet cilesise se sherbimit te ofruar

3- ONE Albania i dorezon pajtimtarit pergjigjen me shkrim, jo me vone se 15 dite pas marrjes se ankeses me shkrim nga pajtimtari

4- Nese pajtimtari, nuk eshte dakord me pergjigjen me shkrim te ONE Albania, pajtimtari mund te filloje nje procedure per zgjidhjen e mosmarreveshjes ne AKEP, sipas nenit 120/1 te ligjit 9918/2008, ose mund ta paraqese rastin para gjykates kompetente, sipas parashikimeve/dispozitave te Kodit te Procedures Civile.